Stories of Tita

30 kwietnia 2022

Jeszcze jedna opowieść o Szczęściu  

źródło: https://quotefancy.com/

Szło sobie pewnego razu Szczęście przez las. Nagle wpadło do  głębokiej lisiej jamy.
Siedzi i płacze.
Przechodził obok człowiek.
Szczęście usłyszało człowieka i krzyczy:
- Dobry człowieku! Wyciągnij mnie stąd.
- A co ja z tego będę miał? – zapytał człowiek.
- A czego byś chciał? – zapytało Szczęście.
- Chcę mieć duży i piękny dom z widokiem na morze.
I Szczęście dało człowiekowi dom.
Człowiek się ucieszył, pobiegł do domu i zapomniał o Szczęściu.
A Szczęście siedzi dalej w jamie i jeszcze głośniej płacze.
Przechodził obok drugi człowiek. Usłyszało Szczęście człowieka i woła do niego:
- Dobry człowieku! Wyciągnij mnie stąd.
- A co ja z tego będę miał? – zapytał człowiek.
- A czego byś chciał? – ponownie zapytało Szczęście.
- Chcę mieć naprawdę dobry samochód.
Dało człowiekowi Szczęście to o co poprosił. Ucieszył się człowiek, pobiegł i zapomniał o Szczęściu.
Szczęście zupełnie straciło nadzieję.
Wtem słyszy - idzie trzeci człowiek. Krzyknęło do niego Szczęście:
- Dobry człowieku! Wyciągnij mnie stąd.
Człowiek wyciągnął Szczęście z jamy i poszedł dalej.
Ucieszyło się Szczęście, pobiegło za nim i pyta:
- Człowieku! A ty czego byś chciał?
- Niczego nie potrzebuję - odparł człowiek.
I pobiegło za człowiekiem Szczęście. Podobno nie odstępując go nawet na krok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz